Amintiri, amintiri


Ieri am dat peste un textulet scris acum un an, dar destul de actual si in prezent. El suna cam asa:

Da, e criza. Da, e inflatie de oameni cu studii superioare. Da, se fac concedieri pe banda rulanta, de parca nu ar fi previzibil ca asta va inrautati situatia economica si asa foarte precara.
Dar noi, tinerii care abia ies de pe bancile facultatilor ne cautam de lucru.
Eu imi caut de lucru de aproximativ 3 ani.
Da, ati citit bine: 3 ani.
3 ani care au fost impartiti astfel:
Anul I:
– ce aveam: studii medii (abia terminasem liceul), operare PC foarte buna, lb. engleza de nivel avansat
– ce cautam: un job sezonier sau nu, full-time sau part-time, cu salariu sau voluntariat. De ex.: secretariat, receptioner, educator, vanzator
– ce am gasit: receptioner/secretar/om bun la toate la cabinete stomatologice sau veterinare. Joburi pe care le-am respins fiindca nu ofereau nimic. Chiar mai mult decat nimic: angajatorii nu erau in stare sa-mi spuna nici macar atributiile pe care le aveam de indeplinit, ce sa mai vorbim de salarizare, program sau alte chestii d-astea “minore”.
Deci asa s-a dus un an.
Anul II:
– ce aveam: facultate in curs, plus cele de mai sus
– ce cautam: cam acelasi lucru ca mai sus, cu specificatia ca trebuia sa fiu libera in perioada sesiunii
– ce am gasit: nimic! Mai exact, am gasit o groaza de angajatori care cereau experienta de 2 pana la 5 ani, in functie de domeniu, experienta pe care nu o aveam.
S-a mai dus un an.
Anul III:
– ce aveam: idem anul II, doar ca acum nivelul de cunostiinte era un picut mai mare
– ce cautam: idem anul II
– ce am gasit: iar nimic! Ma loveam iarasi de conditia de a fi experimentat
Si asa s-a dus si anul asta.
Acum, cand licenta e la doi pasi de mine si inca sunt jobless cautarea mea s-a intetit, ca si refuzurile angajatorilor.
Am reusit totusi sa schimb 2 joburi intr-o singura saptamana. Cum am facut o sa va spun data viitoare!

Categories: Life.Dot. | Tags: , , | Leave a comment

Post navigation

Da-i cu parerea

Create a free website or blog at WordPress.com.

ultimatemindsettoday

A great WordPress.com site

Psychoz

Home To The Slightly Derailed

Out of Routine

TiNeReTe, RiTm, PaSiUnE, MuZiCa, CuLoArE

The Wrapunzel Blog

Inspire Happiness With the Art of Hair Wrapping

Bridechilla Blog

Be the Chill I

Blue Line

Travel to Link the World

MuseBoxx

Space to Create

Grady P Brown - Author

Superheroes - Autism - Fantasy - Science Fiction

StyleCaster

Style News and Trends

